Hosting Hekko – Opinia o hostingu Hekko. Sprostowanie o wszelkich opiniach!

      Możliwość komentowania Hosting Hekko – Opinia o hostingu Hekko. Sprostowanie o wszelkich opiniach! została wyłączona

Ostatnio widać złe opinie dotyczące hostingu Hekko. Ludzie narzekają na limity, działanie i obsługę klienta. Można mieć wrażenie, że piszą same niedorajdy, którym nic nie pasuje. Dlatego pozwolę dodać swoje grosze.

Od kilku lat mam Hekko i ani razu nie zdarzyło mi się, abym miał jakąkolwiek awarię ze stroną, bazą danych, czy usługami jakie mam w pakiecie. Na początku miałem Easy Pack 2GB za niecałe 50zł i mi pasowało. Ale po kilku latach chciałem zmienić pakiet, więc rok temu dostałem na email propozycję za 130zł, gdzie jest 25GB i zero limitu na bazy danych, transfer itd. I opłaciło mi się!

I teraz napiszę to, o czym piszą osoby, którym nie pasuje Hekko, i tym samym nie polecają.

  • Nie odpowiadają na maile: bzdura, odpowiadają! Ale czasem trzeba samemu sobie poradzić!
  • Nie powiadamiają o wszelkich naprawach, konserwacjach technicznych itp.. – powiadamiają na e-mail. I nie jest prawdą, że jak przeprowadzają konserwacje lub działania serwisowe, to nie informują klientów. Informują!
  • Sami zwiększają ceny, pakiet bez wiedzy klienta – Bzdura! W moim przypadku powiadomili mi i przez te lata nie zwiększyli mi ceny bez mojej wiedzy.

Sprawy VPS, poczta e-mail. Z VPS nie korzystam, tak jak nie korzystam z poczty e-mail. Ale czytając, że VPS, poczta nie działa, i pisząc, że nie polecają, to jak wyżej pisałem, mam wrażenie, że piszą osoby, którzy nie radzą sobie sami, i nie potrafią poradzić sobie ze swoją stroną! Po to jest okres 14 dni, aby przetestować hosting, i dopiero zdecydować się na zakup, lub nie. A tak bez sprawdzenia, zakupili, nie pasuje i piszą masę komentarzy, że nie polecają.

Trzeba wiedzieć jedno, jak ma się swoją stronę, to samemu trzeba dbać o funkcjonalność strony i support nie zawsze będzie pomocny. Kto nie umie, ten zawsze będzie narzekać, narzekać jak dziecko!

Mi ani razu nie zdarzyła się awaria, gdy chcę napisać do supportu, to piszę, a że nie dostaję od razu odpowiedzi, nie oznacza, ze olewają klienta!

A jaki jest wg.mnie zły hosting? To ciągłe awarie, brak możliwości logowania do panelu admina, zawieszanie się stron i non stop błędy, ale mając Hekko takich błędów nie mam.

Ja polecam hosting Hekko:)